fbpx

אודות מצנע טים

הסיפור של
מצנע טים

קוראים לי רז מצנע ואני הקמתי את מצנע טים.

כשיצאתי למסע מיתוג המעסיק, יצאתי לבד.
אף אחד לא הבין מה אני עושה. האמת שגם אני לא ידעתי עד הסוף. אבל ידעתי שיש אזור מעניין שלא מקבל תשומת לב. הייתי סמנכ״ל שיווק באולג׳ובס ושמתי לב שחברות בכלל לא מנצלות את הידע שיש  בשיווק כדי לבנות  מודעות, נחשקות, בחירה וחיבור עם עובדים ומועמדים. 

יצאתי לעצמאות ולמדתי עם הלקוחות באמצעות עשיה.

הייתי צריך לראות מה החיבור בין שיווק לגיוס ומשאבי אנוש אומר ת׳כלס. התחלתי מכלים שיווקים קלאסיים: בניית היררכית מסרים, תוכנית עבודה שיווקית, בניית עמודי קריירה, כניסה לרשתות חברתיות, מבצעי חבר מביא חבר, מיילים פנימיים, יחס ציבור, מדיה ועוד. כל הדברים שידעתי כמנהל מותג, מנכ״ל רשת חברתית וסמנכ״ל שיווק. חיפשתי איפה כל זה מתחבר למשאבי אנוש ולהכרות שלי, כיועץ ארגוני, את עולם משאבי האנוש וארגונים.

גיליתי שחברות לא יודעות לענות על השאלה ״למה שיעבדו אצלכם?״

שאלת המחקר הזו (מה שאנחנו קוראים היום ׳הצעת ערך לעובד׳ או EVP) הובילה אותי לבנות מודל אבחוני מעמיק שמאפשר לענות על השאלה באופן שהינו מעוגן במציאות ועולה מעובדים ומנהלים באופן אותנטי. לשמחתי בדיוק יסמין טיאנו עינת עמיתתי לתואר השני בייעוץ ארגוני היתה פנויה לפרויקט מעניין במיתוג מעסיק. זה היה לפני 5 שנים והנה היום היא מובילה את המחקר אצלנו בצוות בנחישות, העמקה ורגישות, ויחד עשינו עשרות מחקרים מרתקים.  

ובנתיים התחילו להגיע לקוחות שהם מותגים.

כאלו שמפרסמים בטלוויזיה ומוכרים בכל בית בישראל. מזלי שגיסתי ענבל מצנע באה בדיוק מהעולם הזה. של בניית מותגים, של תקשורת שיווקית, של אסטרטגיה שיווקית. היא ליוותה אותי בשנותיה בארה״ב מוקדם בבוקר או בערב. ומאז שהיא חזרה לישראל היא מובילה את עבודת המיתוג על ידי ניסוח רעיון גדול שמקבל ביטוי בכל התקשורות במעגל חיי העובד.

ועכשיו צריך שפה קראיטיבית 

זה אתגר גדול לבנות מותג מעסיק זכיר, בולט, מרגש, גמיש, וכזה שאפשר לעבוד איתו לאורך זמן. כאן הצטרפו הטאלנטים מעולם הפרסום  רונה יעקובי ו עידו בן דור שבדיוק סיימו עשרים שנה זוהרות במקאן  שבהן בנו מותגים מהמובילים והמפוארים בישראל. שניהם ביחד זה כוח קריאטיבי אדיר, ויכולות הפיצוח שלהם אגדיות. לא פחות. תענוג שהם שחקני נשמה והתאהבו במיתוג מעסיק. לא פחות חשוב, שהכי כיף לנו כולם לעבוד ביחד.

מיתוג מעסיק הוא דיגיטל פירסט 

חברות רוצות עוד ידע וכלים איך לנהל את מותג המעסיק שלהן בערוצים הדיגטליים. כי זה מקום שעובדים ומועמדים מדברים וחוקרים על ארגונים: עמודי נחיתה, קמפיינים ממומנים, ניהול סושיאל, גלאסדור, אוטומציה של חווית המועמד, אפלקציות לתקשור פנים, תהליכי אונבורדינג ועוד. זה הרגע בו הצטרפה הגר מן, שהיא חיה, נושמת ובונה מהלכים ופרויקטים דיגיטליים. היכולת שלה לדעת מה צריך בדיוק עכשיו ולקדם את זה היא פנומנלית.

אנחנו מצנע טים, ויש עוד

לשמחתי לאורך הדרך וגם היום יש עוד אנשים ונשים טובים וטובות שעובדים ועובדות איתנו יחד ושותפים לתשוקה שלנו לארגונים ואנשים. בצוות המורחבים: החברים בסטוריז, פינגויין, צלם הבית גבע טלמור, רוני רפופורט המעצבת, כפיר בקיש שבנה את האתר הזה, וכמובן מירי יסקי מנהלת המשרד הוירטואלי שלנו. אנחנו תמיד מחפשים עוד שותפים בחשיבה ארוכת טווח, לבנות לנו סביבה של אנשים סופר מקצועיים שכיף לעבוד איתם. יחד, עם כל לקוח חדש שמצטרף אלינו, אנחנו סקרנים לגלות את הארגון שהוא ואיך, יחד, נוכל לחגוג את חווית העבודה בו ולבנות מותג המעסיק משגשג . 

מזמין אותך לדבר אתנו. בטוח יהיה מעניין 

רז מצנע
הד אוף מצנע טים.

בואו נקבע שיחת היכרות

שנוכל לבחון איך אנחנו יכולים לעזור במגוון השירותים והכלים שלנו

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן