רקע
מגדל מעסיקה אלפי עובדים כאשר רבים מהם נמצאים במוקדי השירות והמכירה של החברה ברחבי הארץ.
האתגר
חברות ביטוח נתפסות כמקומות ארכאיים, היררכיים, מסורתיים. בנוסף יש תחרות גדולה על כוח האדם בתחום העיסוק של מוקדי שירות, מכירה ובק-אופיס.
המחקר
קיימנו שולחנות עגולים וראיונות עם מנהלים ועובדים בארגון על מנת להבין את הסיפור מאחורי החברה. לאחר מכן קיימנו מספר מפגשים וסדנאות על מנת לגבש את אסטרטגיית הפעולה.
התובנה המרכזית
אם להיות במוקד שירות, עדיף להיות בכזה שמאפשר ללמוד עולם תוכן חשוב שיכול לעזור לך גם בחיים וגם לפתוח אפשרויות לקריירה.
הבריף
במגדל כל יום תלמדו משהו חדש, תפתחו שער לקריירה מקצועית ארוכת טווח ותרכשו ידע לחיים.