fbpx
מגדל

מה שבטוח, תלמדו ביטוח

איך אפשר לבלוט בשוק סופר תחרותי 

הסיפור של
מגדל

רקע

מגדל מעסיקה אלפי עובדים כאשר רבים מהם נמצאים במוקדי השירות והמכירה של החברה ברחבי הארץ.

האתגר

חברות ביטוח נתפסות כמקומות ארכאיים, היררכיים, מסורתיים. בנוסף יש תחרות גדולה על כוח האדם בתחום העיסוק של מוקדי שירות, מכירה ובק-אופיס.

המחקר

קיימנו שולחנות עגולים וראיונות עם מנהלים ועובדים בארגון על מנת להבין את הסיפור מאחורי החברה. לאחר מכן קיימנו מספר מפגשים וסדנאות על מנת לגבש את אסטרטגיית הפעולה. 

התובנה המרכזית

אם להיות במוקד שירות, עדיף להיות בכזה שמאפשר ללמוד עולם תוכן חשוב שיכול לעזור לך גם בחיים וגם לפתוח אפשרויות לקריירה.

 הבריף

במגדל כל יום תלמדו משהו חדש, תפתחו שער לקריירה מקצועית ארוכת טווח ותרכשו ידע לחיים.

הרעיון הקריאטיבי

לקחנו מונחים מעולם הביטוח וחיברנו אותם להצעת הערך של הארגון לעובדים בדרך קלילה וזורמת. 

"רצינו שמי שיראה את השפה ירגיש שמגדל הרבה יותר מעניינת ממה שהוא חשב, ושיכולה להתפתח לו קריירה משמעותית בתחום מעניין״

פייסבוק

להביא את האנשים והסיפורים שלהם לרשתות החברתיות.

״לעבוד במגדל״ בפייסבוק הוא עוגן מרכזי למאמצי מיתוג המעסיק והינו אחד מהמובילים בישראל בחשיפה ואפקטיביות. 

לינק לעמוד של מגדל

פייסבוק

להביא את האנשים והסיפורים שלהם לרשתות החברתיות.

״לעבוד במגדל״ בפייסבוק הוא עוגן מרכזי למאמצי מיתוג המעסיק והינו אחד מהמובילים בישראל בחשיפה ואפקטיביות. 

לינק לעמוד של מגדל

המשרדים

שאלנו את עצמנו איך אפשר לקחת את הרעיון המארגן ולהפוך אותו לשפה מדוברת פנימה בתוך הארגון באופן שיחיה את ההבטחה המיתוגית: ״בטוח שתלמד ביטוח״

לחגוג עם השפה

הכי כיף לראות איך רעיון הופך לשפה שאפשר לעבוד ולהמציא אותה כל הזמן מחדש. זהו ללא ספק השלט האהוב עלינו שמביא לידי ביטוי את המסר והתחושה שרצינו להעביר. 

תודה למצנע טים!

מחקר: יסמין טאינו עינת

אסטרטגיה: רז מצנע וענבל מצנע

מותג וקריאטיב: רונה יעקובי ועידו בן-דור
דיגיטל: הגר מן סרוסי
מחקר: יסמין טיאנו עינת

אסטרטגיה: רז מצנע וענבל מצנע

מותג וקריאטיב: רונה יעקובי ועידו בן-דור
דיגיטל: הגר מן סרוסי

תודה ענקית ללירון בריטשנר והצוות במגדל שעובדים עם הסיפור המותגי כבר כמה שנים,
ובכל פעם מוציאים דרכים חדשות לייצר איתו עניין וסקרנות.  

תודה ענקית ללירון בריטשנר והצוות במגדל שעובדים עם הסיפור המותגי כבר כמה שנים,
ובכל פעם מוציאים דרכים חדשות לייצר איתו עניין וסקרנות.  

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן