למי שרוצה לדעת איך לזהות, לבנות ולהטמיע את הצעת הערך לעובד בארגון.
נקודת ההתחלה של מיתוג מעסיק!
למה שאנשים מוכשרים יעבדו אצלכם?
יודעים לענות על השאלה הזו? ומה לגבי המנהלים והמנהלות אצלכם בחברה? מה תרשמו בעמוד הקריירה? על מה תעשו פוסטים בסושיאל?
לא משנה כמה גדול הארגון שלכם או באיזו תעשייה אתם פועלים, זה בלתי אפשרי לקדם את מותג המעסיק שלכם מבלי שגיבשתם את הצעת הערך שלכם לעובדים – EVP.
בקורס קצר וממוקד אני משתף מהידע שנצבר אצלנו בבניית EVP בעשרות ארגונים. זה קורס סופר פרקטי עם הסברי עומק ועזרים להורדה שיעזרו לכם לגלות את הצעת הערך בארגון ולהטמיע אותה בעשיה ובשיח הארגוני.
קוראים לי רז מצנע ואני עוזר לארגונים לשווק את עצמכם כמקום שטוב לעבוד בו. גיליתי שלהרבה חברות יש מה להציע אבל הן פשוט לא יודעות איך לספר את זה. ב-8 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.
אולי זה נשמע קצת נאיבי, או מתלהב, אבל אני באמת אוהב את מה שאני עושה. יש לי תשוקה אמיתית לתהליך של מיתוג מעסיק ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.
בשנים האחרונות ליוויתי עשרות חברות בתהליך מיתוג מעסיק, ביניהן – מיקרוסופט, אינטל, סיילספורס, 888, סודה סטרים, אלביט, איקאה, ביטוח ישיר, סטארטאפים ועוד.
אשמח לעזור גם לך לעשות את הקפיצה קדימה.
סדנה דיגיטלית VOD בהנחיית רז מצנע
שעתיים ממוקדות ואפקטיביות,
בליווי מצגות וחומרי עזר לשימושכם בקורס ולאחריו
הקורס יהיה זמינה לצפייה במשך 90 יום
במחשב שלך
400 ש״ח + מע"מ
למנהלות ומנהלי משאבי אנוש, גיוס ושיווק.
ולמי שרוצה להתמקצע במיתוג מעסיק