fbpx
סדנת יום

לרתום את הארגון למאמצי מיתוג המעסיק

איך הופכים אסטרטגיה לתוכנית עבודה 

מיתוג מעסיק זה מאמץ משותף ומתמשך, ביום של סדנה מרוכזת תוכלו לרתום ולחבר את כל בעלי העניין למאמצי מיתוג המעסיק שלכם.

אל הסדנה נביא את כל הידע והניסיון שלנו בשביל לעזור לכם לבנות שפה משותפת ולקדם את אסטרטגיית מותג המעסיק שלכם לאורך זמן. זו סדנה קצבית מקצועית ומהנה, שיוצרת חיבור ומאפשרת לעשות קפיצה גדילה באופן בו הארגון חי וחוגג את מותג המעסיק שלו.

מבנה המפגש

מיתוג מעסיק ושוק העבודה
המגמות שמעצבות את עולם העבודה, מה זה מותג מעסיק ואיך מייצרים בולטות
1
מפת הדרכים למיתוג מעסיק
נעבוד ביחד ונגבש את הצעת הערך של הארגון שלכם לעובדים תוך שימוש בכלי מחקר ושיווק
2
בניית תוכנית עבודה
יחד נעמיד תוכנית עבודה ראשונית דרך סקירת מודל מעגל חיי העובד ותרגול בניית פרוייקטים למיתוג מעסיק
3
מפתחות להצלחה
ממחקר, לאסטרטגיה, לתוכנית עבודה: מיתוג מעסיק כמאמץ ארגוני משותף
4

הערך שתקבלו מהסדנה

יצירת שפה משותפת בארגון על מה זה מותג מעסיק עבורכם

גיבוש תוכנית עבודה ראשונית מותאמת לארגון שלכם

גישה לידע וניסיון שיעניקו לכם הסתכלות חדשה על ניהול המאמצים

על המנחים

רז מצנע

קוראים לי רז מצנע ואני עוזר לארגונים לשווק את עצמכם כמקום שטוב לעבוד בו. גיליתי שלהרבה חברות יש מה להציע אבל הן פשוט לא יודעות איך לספר את זה.  ב-8 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.

אולי זה נשמע קצת נאיבי, או מתלהב, אבל אני באמת אוהב את מה שאני עושה. יש לי תשוקה אמיתית לתהליך של מיתוג מעסיק ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.

 בשנים האחרונות ליוויתי עשרות חברות בתהליך מיתוג מעסיק, ביניהן – מיקרוסופט, אינטל, סיילספורס, 888, סודה סטרים, אלביט, איקאה, ביטוח ישיר, סטארטאפים ועוד.
אשמח לעזור גם לך לעשות את הקפיצה קדימה. 

הגר מן סרוסי

קוראים לי הגר מן סרוסי, ואני מומחית לפעילויות מיתוג מעסיק מבוססות שיווק דיגיטלי. אני בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול, ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת ת"א.

יש לי ניסיון מעשי של למעלה מעשור בעולמות ה-HR, ובין היתר ניהלתי את מערך הגיוס בחברת אל על. אני שמחה להביא מנסיוני על המפגש בין שיווק לגיוס, ועל היכולת להבין איך לשלב בין השניים, שכן היא קריטית לגיוס עובדים חדשים, לשימור עובדים קיימים ולחיזוק מיתוג המעסיק של החברה.

זה מה שאומרים על הסדנאות שלנו

מה עוד חשוב לדעת?

מיתוג מעסיק הוא כבר מזמן לא טרנד. חברות משקיעות זמן וכסף על מנת לנהל מיתוג מעסיק באופן יזום ולהטמיע אותו בחוויה ובשיח עם עובדים ומועמדים. 
אני מזמין אתכם לקחת את העשייה שלכם צעד קדימה ולקדם את האסטרטגיה ארוכת הטווח שלכם.

קהלי יעד

צוותי מיתוג מעסיק, משאבי אנוש, גיוס, שיווק

משך הסדנה

יום שלם

מה נדרש

חלל למפגש ועבודה, מקרן, מסך, עבודת הכנה

לקבלת הצעת מחיר לסדנה

שתפו אותנו באתגר שלכם ונמצא את הדרך לעזור לכם להתקדם

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן