fbpx
השמונאיסטים

אנשים של אנשים

מיתוג מעסיק אייקוני שחוגג תרבות ארגונית ייחודית

הסיפור של
888

רקע

לחברת המשחקים 888 יש הצעת ערך מעולה, אולם כחלק מאסטרטגיה עסקית ובגלל תחום העיסוק, החברה הנמיכה את הפרופיל התקשורתי שלה.

האתגר

איך מביאים אנשי ונשות טק מוכשרים בעולם ובארץ להתעניין לעבוד בחברה עם תחום עיסוק לא אטרקטיבי בשוק תעסוקה סופר תחרותי.

המחקר

קיימנו שולחנות עגולים וראיונות עם מנהלים ועובדים בארגון על מנת להבין את הסיפור מאחורי החברה. לאחר מכן קיימנו מספר מפגשים וסדנאות על מנת לגבש את אסטרטגיית הפעולה. 

התובנה

888 היא חברה מצליחה עם יותר מ-20 שנים של הובלה ברמה עולמית אל מול אתגרים אדירים. המפתח הוא מערכת ההפעלה של החברה – תרבות ארגונית חזקה שמשלבת גישה אנושיות אותנטית ומקצועיות בלתי מתפשרת, תרבות ששמה את האנשים במרכז עם דרגות חופש וסביבה של אפשר.

המשימה שלנו: להפוך את התרבות הארגונית מתורה שבעל פה – למשהו חי שיש לו שפה וצורה שעובדים ומועמדים מבינים, מרגישים, ומדברים.

 הבריף

מקום שנותן מקום. מקום לאנשים ולתרבות הייחודית. ואת זה צריך לחגוג.

הרעיון הקריאטיבי

השמונאיסטים הם חבר׳ה שנהנים לעבוד ביחד

"רצינו שמי שיראה את הויז'ואל, מייד ירגיש איך זה לעבוד שם, ויוכל להזדהות עם העובדים ולדמיין את עצמו מצטרף"

פייסבוק

להביא את האנשים והסיפורים השמונאיסטים שלהם לרשתות החברתיות.

פייסבוק

להביא את האנשים והסיפורים השמונאיסטים שלהם לרשתות החברתיות.

תקשורת פנים

ב-8 יודעים לחגוג ולהינות את מי שהם ואת מה שהם עושים במשרדים, במדרגות, ביום הראשון לעבודה ובעצם בכל מקום וכל זמן..

עמוד הקריירה

חלון הראווה של ״איך זה לעבוד פה״

 

עמוד הקריירה

חלון הראווה של ״איך זה לעבוד פה״

 

אירוע השקה

פעילות חברה להשקת מותג המעסיק החדש 

תודה למצנע טים!

מחקר: מיה קדוש

אסטרטגיה: רז מצנע וענבל מצנע

מותג וקריאטיב: רונה יעקובי ועידו בן-דור
מחקר: מיה קדוש

אסטרטגיה: רז מצנע וענבל מצנע

מותג וקריאטיב: רונה יעקובי ועידו בן-דור

ההצלחה הגדולה של מהלך מיתוג זה שייכת במידה רבה לצוות 8 שהרבה יותר מלהוציא לפועל, נתנו חיים לסיפור המותגי בכל מה שהן עשו. 

תודה ענקית לאלופות השיווק, התוכן, ויותר מהכל ניהול המותג  שרון זיו ועידית פיכמן.

ההצלחה הגדולה של מהלך מיתוג זה שייכת במידה רבה לצוות 8 שהרבה יותר מלהוציא לפועל, נתנו חיים לסיפור המותגי בכל מה שהן עשו. 

תודה ענקית לאלופות השיווק, התוכן, וניהול המותג: שרון זיו ועידית פיכמן.

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן