להשתמש בכוח של השיווק ליוזמות והפרויקטים שלכן
מודעת גיוס, פרסום בסושיאל, קליטת עובד חדש, תכנית פיתוח מנהלים, ניוזלטר ארגוני, מייל ניוד פנימי, אירוע, הטמעת ערכים, ובעצם כל נקודת מגע עם עובדים…
הגיע הזמן לשווק את המהלכים שלך, לגרום לסקרנות, ליצור אטנשן ולהביא עובדים להתלהב.
בסשן שנבנה במיוחד למנהלות משאבי אנוש תלמדו עקרונות, תקבלו כלים, ותתרגלו יישום על פרויקטים בתוכנית העבודה שלכן: המשימה שלי היא לגרום לכם לגשת באופן שיווקי לכל יוזמה יום אחרי האימון
קוראים לי רז מצנע ואני חי בתפר של שיווק ומשאבי אנוש. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.
ב-10 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. יש לי תשוקה אמיתית ל- HR Marketing ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.
הדבר הזה שנקרא ״למשוך תשומת לב״ הופך להיות קשה יותר עם כל הגירויים והסחות הדעת. אבל בלעדיו קשה מאוד להביא את המהלכים שלכם למיצוי. יש הרבה מה ללמוד משיווק ואני כאן בשביל שמח לעזור גם לך לעשות את הקפיצה קדימה.
זה יכול להיות 1:1 או אימון לכל המחלקה. מה שבטוח, אתן בדרך לחזק את השריר השיווקי שלכן.
מנהלות משאבי אנוש
2-4 שעות אצלכן במשרד או בזום
שיחת הכנה לבחינת הצורך והתאמת האימון
כל אימון עובר התאמה לפי הארגון, האתגר, והמטרות שלכן