fbpx
צריכה להפעיל ולהניע מועמדים ועובדים?

אימון שיווקי למשאבי אנוש

להשתמש בכוח של השיווק ליוזמות והפרויקטים שלכן

הנה דבר שמאוד קשה להצליח בלעדיו

למשוך תשומת לב.

מודעת גיוס, פרסום בסושיאל, קליטת עובד חדש, תכנית פיתוח מנהלים, ניוזלטר ארגוני, מייל ניוד פנימי, אירוע, הטמעת ערכים, ובעצם כל נקודת מגע עם עובדים…

הגיע הזמן לשווק את המהלכים שלך, לגרום לסקרנות, ליצור אטנשן ולהביא עובדים להתלהב.

אימון שיווקי מעשי למנהלות ומחלקות גיוס ומשאבי אנוש

מיינדסט שיווקי
תחשבי כמו אשת שיווק שמייצרת מסרים שמושכים תשומת לב ומניעים לפעולה
1
הפרויקט שלך
תבני תכנית שיווקית לפרויקט שנמצא עכשיו על השולחן שלך
2
שימוש בכלי בינה מלאכותית
תלמדי איך לנצל כלי בינה מלאכותית לחשיבה, תכנון ויצירת מסרים
3

עם מה את יוצאת?

תלמדי לחשוב שיווק

תכנית שיווקית לפרויקט שלך

שיטות וכלים לעבודה עם AI

אימון אסטרטגי-פרקטי

בסשן שנבנה במיוחד למנהלות משאבי אנוש תלמדו עקרונות, תקבלו כלים, ותתרגלו יישום על פרויקטים בתוכנית העבודה שלכן: המשימה שלי היא לגרום לכם לגשת באופן שיווקי לכל יוזמה יום אחרי האימון

על המנחה

קוראים לי רז מצנע ואני חי בתפר של שיווק ומשאבי אנוש. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.

ב-10 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. יש לי תשוקה אמיתית ל- HR Marketing ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.

הדבר הזה שנקרא ״למשוך תשומת לב״ הופך להיות קשה יותר עם כל הגירויים והסחות הדעת. אבל בלעדיו קשה מאוד להביא את המהלכים שלכם למיצוי. יש הרבה מה ללמוד משיווק ואני כאן בשביל שמח לעזור גם לך לעשות את הקפיצה קדימה.  

זה מה שאומרים על ההכשרות שלי

איך אתן אוהבות להתאמן?

זה יכול להיות 1:1 או אימון לכל המחלקה. מה שבטוח, אתן בדרך לחזק את השריר השיווקי שלכן.

קהל יעד

מנהלות משאבי אנוש

משך הסדנה

2-4 שעות אצלכן במשרד או בזום

מה נדרש

שיחת הכנה לבחינת הצורך והתאמת האימון

חשוב לדעת

כל אימון עובר התאמה לפי הארגון, האתגר, והמטרות שלכן

לקבלת הצעה

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן