fbpx
EY

שדרוג נראות השותפים בלינקדאין

הסיפור של
EY

האתגר:

כחלק מההבנה שהנוכחות הדיגיטלית של שותפי הפירמה משפיעה על הדרך שבה הארגון כולו נתפס – פנתה אלינו הנהלת הפירמה עם בקשה להעביר הדרכה לשותפים בנושא לינקדאין.
הכיוון שהוצג: תנו הצעת מחיר לסרטון הסברה או סשן קצר, וכל שותף יעדכן את הפרופיל שלו בזמנו החופשי.

האבחנה:

בנקודה הזו עצרנו. מניסיון, שיטות כאלה מביאות לשינוי מזערי בלבד. אולי שניים-שלושה מהשותפים יבצעו עדכון קל – אבל רוב הפרופילים יישארו כשהיו.
הבנו שהשאלה האמיתית היא לא מה לומר להם, אלא איך לגרום לזה לקרות בפועל.

הפתרון:

במקום הדרכה חד-פעמית, בנינו תהליך קצר ומדויק:

  • מפגש רתימה עם קבוצות שותפים קטנות – בו היתה הרצאה קצרה שיחה על החשיבות של הנראות בלינקדאין, והחיבור בין נוכחות אישית, מקצועיות ואמון.

  • ליווי אישי – כל שותף עבר פגישת זום אישית  שכללה הכנה מוקדמת, שדרוג אונליין של הפרופיל, מיקוד במסרים מקצועיים והתאמה לשפת הארגון.

התוצאה:

מאות פרופילים עברו מתיחת פנים מהירה אך עמוקה – עם טקסטים מדויקים, תמונות עדכניות, ושפה שמחברת בין האדם לתפקיד שהוא ממלא.
השדרוג הוביל לנראות אחידה, מקצועית ורלוונטית – והעמיק את תחושת השייכות של כל שותף לשפה הארגונית.

במילים של הלקוחה:

“הערך היה משמעותי ומיידי. רז סיפק שירות מקצועי, נגיש, מהיר ואכפתי – ממליצה בחום לכל ארגון שזקוק לשירות דומה.”

בואו נקבע שיחת היכרות

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן