ההזדמנות שלך ללמוד להקים ולהוביל תכנית שגרירים אצלך בארגון,
צעד אחר צעד.
יש להם את הכוח למנף את הסיפור שלכם כמקום לעבוד בו ולסייע למתג את הארגון כמעסיק אטרקטיבי.
איך עושים את זה באופן מנוהל? באמצעות הפעלת תוכנית שגרירים.
שגרירי מיתוג מעסיק משווקים את הצעת הערך של הארגון למועמדים באמצעות סטוריטלינג אותנטי,
בשלל שיטות ואמצעים והתוצאה היא win-win-win לכל הצדדים: לעובדים, למועמדים ולארגון.
קוראים לי רז מצנע ואני עוזר לארגונים לשווק את עצמכם כמקום שטוב לעבוד בו. גיליתי שלהרבה חברות יש מה להציע אבל הן פשוט לא יודעות איך לספר את זה. ב-8 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.
אולי זה נשמע קצת נאיבי, או מתלהב, אבל אני באמת אוהב את מה שאני עושה. יש לי תשוקה אמיתית לתהליך של מיתוג מעסיק ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.
בשנים האחרונות ליוויתי עשרות חברות בתהליך מיתוג מעסיק, ביניהן – מיקרוסופט, אינטל, סיילספורס, 888, סודה סטרים, אלביט, איקאה, ביטוח ישיר, סטארטאפים ועוד.
אשמח לעזור גם לך לעשות את הקפיצה קדימה.
קוראים לי הגר מן סרוסי, ואני מומחית לפעילויות מיתוג מעסיק מבוססות שיווק דיגיטלי. אני בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול, ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת ת"א.
יש לי ניסיון מעשי של למעלה מעשור בעולמות ה-HR, ובין היתר ניהלתי את מערך הגיוס בחברת אל על. אני שמחה להביא מנסיוני על המפגש בין שיווק לגיוס, ועל היכולת להבין איך לשלב בין השניים, שכן היא קריטית לגיוס עובדים חדשים, לשימור עובדים קיימים ולחיזוק מיתוג המעסיק של החברה.
קורס דיגיטלי VOD בהנחיית רז מצנע והגר מן סרוסי
בליווי מצגות וחומרי עזר לשימושכם בקורס ולאחריו
מתי שנוח לך.
במחשב שלך
ללא עלות לזמן מוגבל!!
למנהלות ומנהלי משאבי אנוש, גיוס ושיווק.
ולמי שרוצה להתמקצע במיתוג מעסיק