סשן פרקטי למי שרוצה לבנות את הפרסונה המקצועית שלה בלינקדאין
אם אתם רוצים לבנות את המותג המקצועי שלכם בשביל לגייס עובדים יותר טובים, לתמוך במותג המעסיק, לקבל הערכה יותר גבוהה מעובדים וקולגות, ולהשפיע על השיח המקצועי בקהילות אליהן אתם משתייכים, הסשן הזה הוא בדיוק בשבילכם.
קוראים לי רז מצנע ואני עוזר לארגונים לשווק את עצמכם כמקום שטוב לעבוד בו. גיליתי שלהרבה חברות יש מה להציע אבל הן פשוט לא יודעות איך לספר את זה. ב-8 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.
אולי זה נשמע קצת נאיבי, או מתלהב, אבל אני באמת אוהב את מה שאני עושה. יש לי תשוקה אמיתית לתהליך של מיתוג מעסיק ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.
בשנים האחרונות ליוויתי עשרות חברות בתהליך מיתוג מעסיק, ביניהן – מיקרוסופט, אינטל, סיילספורס, 888, סודה סטרים, אלביט, איקאה, ביטוח ישיר, סטארטאפים ועוד.
אשמח לעזור גם לך לעשות את הקפיצה קדימה.
מותג מקצועי לא דורשם מכם להיות כל היום בסושיאל ולהמציא סיפורים.
המותג המקצועי שלכם הוא ביטוי של מה שאתם עושים על מנת להביא אנשים להכיר אתכם עבור המקצועיות שלכם.
אני מזמין אתכם לנצל את מה שהרשתות החברתיות מאפשרות לקידום המותג המקצועי שלכם.
מנהלים, מובילים מקצועיים
90 דקות
חלל למפגש, מקרן, מסך. ניתן לקיים את המפגש גם בזום