fbpx
הכשרה למובילות ומובילי גלאסדור

GLASSDOOR

גלאסדור הוא אתר ביקורות העובדים והמועמדים הגדול בעולם – ניהול פעילות שוטפת בגלאסדור הינה בעלת פוטנציאל אדיר לחיזוק מיתוג המעסיק והגדלת החשיפה לקהלי יעד רלוונטים

 

שיפור ציון הגלאסדור, יכול להוביל באופן ישיר לעלייה בכמות קורות החיים.

עם למעלה מ-55 מיליון משתמשים ו-12 מיליון משרות, גלאסדור הוא אתר ביקורות העובדים הגדול בעולם.

ובעולם שבו הורגלנו לדרג כל מוצר, התנסות או פעילות, גם מקומות עבודה מדורגים ומושווים בשלל פרמטרים.
ניהול המוניטין שלכם בגלאסדור יקדם את מיתוג המעסיק של הארגון, ויוביל להתעניינות גדולה יותר מצד המועמדים.

מבנה ההכשרה 1X1

הגדרות
הגדרת יעדים, זיהוי ורתימת שותפים ובניית תוכנית עבודה
1
מיתוג הפעילות
מעטפת שיווקית לפעילות פנים ארגונית, לצורך משיכת תשומת הלב של העובדים
2
זיהוי נקודות מגע
מיפוי נקודות המגע בהן נוכל לשלב פנייה להשארת ביקורת של עובדים ומועמדים בגלאסדור
3
ניהול שוטף
מימוש תוכנית העבודה ופנייה מתמשכת לעובדים ומנהלים, עדכוני תכנים ומענה לביקורות
4

לאיזה תוצאות תוכלו לצפות בניהול נכון של עמוד הגלאסדור?

עלייה בכמות הביקורות

עלייה בציון החברה בגלאסדור

גידול בתנועה לעמוד הקריירה

על המנחה

קוראים לי הגר מן סרוסי, ואני מומחית לפעילויות מיתוג מעסיק מבוססות שיווק דיגיטלי. אני בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול, ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת ת"א.

יש לי ניסיון מעשי של למעלה מעשור בעולמות ה-HR, ובין היתר ניהלתי את מערך הגיוס בחברת אל על.
אני מאמינה שניהול פעילות ה-Glassdoor היא חשובה ומהותית לארגונים שמגייסים בייחוד באופן גלובלי, אבל לא רק! יש בה פוטנציאל ממשי למנף את מיתוג המעסיק שלכם ולהגדיל את משפך המועמדים.
אני שמחה להביא מנסיוני, בניהול עמודי Glassdoor בארגונים, על הצעדים המומלצים למינוף הפעילות.

זה מה שאומרים על ההכשרות שלנו

לקבלת הצעת מחיר לסדנת Glassdoor

ניתן לקבל גם הצעה לניהול פעילות Glassdoor עבור הארגון שלכם

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן