בעולם בו כל הארגונים דומים, איך יש כאלו שיוצרים לעצמם זהות מובחנת ומבודלת?
יותר מתמיד, זהות ארגונית היא המרכיב החשוב ביותר למחוברות עובדים למקום העבודה. זהות ארגונית מספקת לאנשים וארגונים "מצפן" לעשייה היומיומית, לנקיטת יוזמות ארוכות טווח, ומחזקת את היכולת להתמודד ולצאת מחוזקים ממשברים.
מי אתם כארגון? מה מאפיין אתכם? איך זה נראה? איך זה מרגיש? אם תצליחו לענות על השאלות האלו יכול להיות שתגלו הזהות הארגונית שלכם.
קוראים לי רז מצנע ואני עוזר לארגונים לחיות ולחגוג את מי שהם.
ב-8 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.
אולי זה נשמע קצת נאיבי, או מתלהב, אבל אני באמת אוהב את מה שאני עושה. יש לי תשוקה אמיתית לתהליך של מיתוג מעסיק ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.
בשנים האחרונות ליוויתי עשרות חברות בתהליך מיתוג מעסיק, ביניהן – מיקרוסופט, אינטל, סיילספורס, 888, סודה סטרים, אלביט, איקאה, ביטוח ישיר, סטארטאפים ועוד.
חברות רבות משקיעות זמן ומשאבים על מנת לנהל את הזהות הארגונית שלהם באופן יזום ולהטמיע אותה בחוויה ובשיח עם עובדים ומועמדים.
אני מזמין אתכם להרצאה קצבית ומקצועית על איך חברות בונות סיפור ארגוני שמחזק את תחשות הזהות על מנת לחבר עובדים ולמשוך מועמדים.
הנהלה, פורום מנהלים, משאבי אנוש, שיווק
60 דקות
חלל למפגש, מקרן, מסך