fbpx
סדנה לצוות גיוס

פרסום משרות ברשתות החברתיות

סדנה שיווקית ייעודית לאנשי ונשות גיוס שעוסקים בפרסומים ברשתות החברתיות, בדיגיטל, בלוחות הדרושים ובכלל. משתתפי הסדנא יקבלו כלים מעשיים שיאפשרו להם לפרסם משרות שיווקיות בסושיאל 

העקרונות והכלים לגיוס שיווקי, בשילוב דוגמאות והתנסות מעשית

שיווק עוסק ביצירת השפעה על קהלי יעד בבחירת מוצר, ואלו בדיוק היכולות שאנשי הגיוס נדרשים אליהן בשנת 2023:  להשפיע על מועמדים ועובדים בבחירת מקום העבודה.

משתתפי הסדנא יקבלו כלים מעשיים שיאפשרו להם לממש את הידע בגיוס עובדים. 

מבנה המפגש

איך למשוך תשומת לב
המגמות שמעצבות את עולם העבודה, סקירת רשתות חברתיות רלוונטיות לגיוס עובדים ומה חברות מובילות עושות
1
ממשרה להזדמנות
מיתוג מעסיק וגיוס בסושיאל, מה חברות מובילות עושות? מה הסיפור של המשרה שלך? כתיבה וניסוח
2
תמונה
בחירת התמונה הנכונה לפרסומי משרות וחטיפי תוכן ברשתות החברתיות
3
הפצה ושיתוף
הכנת המשרה לפרסום, הפצה וקידום
4
סיכום
הסיפור שצריך לספר והשגרה שחובה לאמץ
5

עם מה תצאו מהסדנה?

ניסוח שיווקי של משרה לפרסום באופן מיידי

הבנה וידע לכתיבת מודעות גיוס והפצתן ברשתות החברתיות

גישה לידע וניסיון אדיר שיעניקו לכם יתרון תחרותי בגיוס עובדים

על המנחים

רז מצנע

קוראים לי רז מצנע ואני עוזר לארגונים לשווק את עצמכם כמקום שטוב לעבוד בו. גיליתי שלהרבה חברות יש מה להציע אבל הן פשוט לא יודעות איך לספר את זה.  ב-8 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.

אולי זה נשמע קצת נאיבי, או מתלהב, אבל אני באמת אוהב את מה שאני עושה. יש לי תשוקה אמיתית לתהליך של מיתוג מעסיק ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.

 בשנים האחרונות ליוויתי עשרות חברות בתהליך מיתוג מעסיק, ביניהן – מיקרוסופט, אינטל, סיילספורס, 888, סודה סטרים, אלביט, איקאה, ביטוח ישיר, סטארטאפים ועוד.
אשמח לעזור גם לך לעשות את הקפיצה קדימה. 

הגר מן סרוסי

קוראים לי הגר מן סרוסי, ואני מומחית לפעילויות מיתוג מעסיק מבוססות שיווק דיגיטלי. אני בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול, ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת ת"א.

יש לי ניסיון מעשי של למעלה מעשור בעולמות ה-HR, ובין היתר ניהלתי את מערך הגיוס בחברת אל על. אני שמחה להביא מנסיוני על המפגש בין שיווק לגיוס, ועל היכולת להבין איך לשלב בין השניים, שכן היא קריטית לגיוס עובדים חדשים, לשימור עובדים קיימים ולחיזוק מיתוג המעסיק של החברה.

מה עוד חשוב לדעת?

מיתוג מעסיק הוא כבר מזמן לא טרנד. חברות משקיעות זמן וכסף על מנת לנהל מיתוג מעסיק באופן יזום ולהטמיע אותו בחוויה ובשיח עם עובדים ומועמדים. 
אני מזמין אתכם לקחת את העשייה שלכם צעד קדימה ולקדם את הפרויקט הבא שלכם

קהל יעד

צוותי מיתוג מעסיק, משאבי אנוש, גיוס, שיווק

משך הסדנה

3 שעות

מה נדרש

חלל למפגש ועבודה, מקרן, מסך

לקבלת הצעת מחיר לסדנה

שתפו אותנו באתגר שלכם ונמצא את הדרך לעזור לכם להתקדם

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן