fbpx
הרצאה

מפת הדרכים
למיתוג מעסיק

מפגש מעורר השראה ואנרגיה לפעולה להנהלות ופורום משאבי אנוש ושיווק

השאלה היא לא
האם לקדם מותג המעסיק,
אלא איך.

ב-8 השנים האחרונות אני מוביל ומייעץ לחברות מובילות מכל התעשיות, במפגש אני משתף מנסיוני ומציג מודל לגיבוש וניהול מיתוג מעסיק.
אני משלב אסטרטגיה ופרקטיקה ומציג גישה לחיבור כל הארגון למאמצי מיתוג המעסיק. הרצאה מעולה לעשות יישור קו ולנהל את השיחה בארגון ביחד.

מבנה ההרצאה

רקע
הטרנדים שמעצבים את שוק העבודה ומה זה מיתוג מעסיק
1
מפת הדרכים
מגיבוש אסטרטגיה למיתוג מעסיק לבניית תוכנית עבודה
2
החיים עצמם
הרבה דוגמאות של חברות וארגונים מובילים עם התאמה לעולם שלכם
3
דיון
שאלות ומחשבות שלכם
4

עם מה יוצאים מההרצאה?

שפה משותפת בקרב בעלי העניין

התלהבות ממה שמיתוג מעסיק עושה

אנרגיה להשקיע במיתוג מעסיק

על המנחה

קוראים לי רז מצנע ואני עוזר לארגונים לשווק את עצמכם כמקום שטוב לעבוד בו. גיליתי שלהרבה חברות יש מה להציע אבל הן פשוט לא יודעות איך לספר את זה.  ב-8 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.

אולי זה נשמע קצת נאיבי, או מתלהב, אבל אני באמת אוהב את מה שאני עושה. יש לי תשוקה אמיתית לתהליך של מיתוג מעסיק ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.

 בשנים האחרונות ליוויתי עשרות חברות בתהליך מיתוג מעסיק, ביניהן – מיקרוסופט, אינטל, סיילספורס, 888, סודה סטרים, אלביט, איקאה, ביטוח ישיר, סטארטאפים ועוד.
אשמח לעזור גם לך לעשות את הקפיצה קדימה. 

זה מה שאומרים על ההרצאה

מה עוד חשוב לדעת?

מיתוג מעסיק הוא כבר מזמן לא טרנד. חברות משקיעות זמן וכסף על מנת לנהל מיתוג מעסיק באופן יזום ולהטמיע אותו בחוויה ובשיח עם עובדים ומועמדים.
אני מזמין אתכם להרצאה קצבית ומקצועית על איך בונים מיתוג מעסיק שמחבר עובדים ומושך מועמדים. ​

קהל יעד

הנהלות, פורום מנהלים, פורום משאב אנוש ושיווק

משך

60-90 דקות

מה נדרש

חלל להרצאה, מקרן, מסך

לקבלת הצעת מחיר להרצאה

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן