זה נראה שהם עובדים פחות קשה, פחות שעות, ויש להם יותר אפשרויות,
ואף פעם הם לא ממש מרוצים… וואלה מה הם רוצים?
זה נראה שהם עובדים פחות קשה, נשארים פחות שעות, יש להם יותר אפשרויות,
ואף פעם הם לא ממש מרוצים…
וואלה מה הם רוצים?
ההרצאה מבוססת על שיחות שקיימנו עם אלפי עובדים מכל התעשיות והגדלים. גילינו שיש מכנה משותף למה שהם רוצים במקום עבודה, וזה לא גלידה במקרר או טסלה טריה. גם שכר ותנאים זה לא מה שעושה את ההבדל. לעובדים של היום יש ציפיות מאד גבוהות ממקום העבודה, ומנהל או מנהלת שרוצים אצלם את הטובים ביותר, נדרשים להבין מה הם רוצים באמת, ולתת מענה לצורך.
כל מי שמנהל עובדים
60 דקות
חלל להרצאה, מקרן, מסך
קוראים לי רז מצנע ואני עוזר לארגונים לשווק את עצמכם כמקום שטוב לעבוד בו. גיליתי שלהרבה חברות יש מה להציע אבל הן פשוט לא יודעות איך לספר את זה. ב-8 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.
אולי זה נשמע קצת נאיבי, או מתלהב, אבל אני באמת אוהב את מה שאני עושה. יש לי תשוקה אמיתית לתהליך של מיתוג מעסיק ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.
בשנים האחרונות ליוויתי עשרות חברות בתהליך מיתוג מעסיק, ביניהן – מיקרוסופט, אינטל, סיילספורס, 888, סודה סטרים, אלביט, איקאה, ביטוח ישיר, סטארטאפים ועוד.
אשמח לעזור גם לך לעשות את הקפיצה קדימה.