fbpx
הרצאה

מה עובדים רוצים?

זה נראה שהם עובדים פחות קשה, פחות שעות, ויש להם יותר אפשרויות, 
ואף פעם הם לא ממש מרוצים… וואלה מה הם רוצים?

זה נראה שהם עובדים פחות קשה, נשארים פחות שעות, יש להם יותר אפשרויות, 
ואף פעם הם לא ממש מרוצים…
 וואלה מה הם רוצים?

בהרצאה מרתקת ובקצב מהיר נדבר על מה מביא עובדים לבחור בחברה מסוימת ואיך אפשר להבין ולהתחבר למה שהם רוצים להשיג לעצמם במקום העבודה.

ההרצאה מבוססת על שיחות שקיימנו עם אלפי עובדים מכל התעשיות והגדלים. גילינו שיש מכנה משותף למה שהם רוצים במקום עבודה, וזה לא גלידה במקרר או טסלה טריה. גם שכר ותנאים זה לא מה שעושה את ההבדל. לעובדים של היום יש ציפיות מאד גבוהות ממקום העבודה, ומנהל או מנהלת שרוצים אצלם את הטובים ביותר, נדרשים להבין מה הם רוצים באמת, ולתת מענה לצורך.

כי אם אתם לא יודעים מה העובדים שלכם רוצים,
אז מה אתם רוצים?!

בהרצאה משולבות המון דוגמאות מהחיים עצמם כך שהמנהלים מזהים את עצמם,
ומקבלים את היכולת להסתכל מחדש על כל שיחה עם עובד ועובדת כהזדמנות לחיזוק הקשר.

קהל יעד

כל מי שמנהל עובדים

משך

60 דקות

מה נדרש

חלל להרצאה, מקרן, מסך

זה מה שאומרים על ההרצאות שלנו

על המנחה

קוראים לי רז מצנע ואני עוזר לארגונים לשווק את עצמכם כמקום שטוב לעבוד בו. גיליתי שלהרבה חברות יש מה להציע אבל הן פשוט לא יודעות איך לספר את זה.  ב-8 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.

אולי זה נשמע קצת נאיבי, או מתלהב, אבל אני באמת אוהב את מה שאני עושה. יש לי תשוקה אמיתית לתהליך של מיתוג מעסיק ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.

 בשנים האחרונות ליוויתי עשרות חברות בתהליך מיתוג מעסיק, ביניהן – מיקרוסופט, אינטל, סיילספורס, 888, סודה סטרים, אלביט, איקאה, ביטוח ישיר, סטארטאפים ועוד.
אשמח לעזור גם לך לעשות את הקפיצה קדימה. 

לקבלת הצעת מחיר להרצאה השאירו פרטים

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן