fbpx
אנוש

עד לאן אתם רוצים לגדול?

עמותת אנוש היא חלוצה בתחום בריאות הנפש, ובכך מעודדת את עובדיה כל הזמן להתפתח

הסיפור של
עמותת אנוש

רקע

אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש, היא הארגון המוביל והגדול בישראל המעניק שירותי מניעה, טיפול ושיקום פורצי דרך לאוכלוסייה הכללית ולאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית. עם כ-1,200 עובדים ו-1,000 מתנדבים ב- 85 מרכזים בפריסה ארצית לאנוש יש אתגרי כוח אדם במגוון של תפקידים. 

האתגר

העמותה מעסיקה מאות עובדים סוציאליים אך אינה שולטת על השכר והתנאים הנקבעים על-ידי המדינה. בנוסף תחום העיסוק של העמותה, נפגעי הנפש, הינו תחום לא מדובר מספיק מצד אחד, ויש בו תחרות גבוהה על עובדים מצד שני. 

המחקר

קיימנו שולחנות עגולים וראיונות עם מנהלים ועובדים בארגון על מנת להבין את הסיפור מאחורי החברה. חלק מהמפגשים היו בהוסטלים ומועדוני יום שהם סביבת העבודה. לאחר מכן קיימנו מספר מפגשים וסדנאות על מנת לגבש את אסטרטגיית הפעולה. 

התובנה המרכזית

משמעות בעשייה היא לרוב מובנת מאליה למי שבחר בעולם הטיפולי, ולכן על אף שזהו סיפור משמעותי הוא לא קשור בהכרח לבחירה בלעבוד באנוש, אלא בתחוום העיסוק.  

בשיחות עם העובדים גילינו שבאנוש, התפתחות היא תמיד על הפרק, והגודל, מגוון התחומים והחלוציות בתחום מאפשרת תנועה וצמיחה. באנוש אפשר לחשוב ביחד, ללמוד דברים חדשים, להתנסות, לעשות, לשתף, להכיר ולעבוד עם מומחי טיפול ושיקום שיהפכו להיות שותפים במסע ההתפתחות המקצועית שלך. הצעת ערך זו אינה מובנת מאליה בעולם הטיפול בכלל ובעבודה בעמותה בפרט. 

 הבריף

אנחנו מאפשרים לעובדים שלנו את כל התנאים כדי לצמוח, להתפתח ולגדול הכי רחוק שהם רוצים.
השאלה היא רק ״עד לאן את רוצה לגדול?״

הרעיון הקריאטיבי

האנשים של אנוש תמיד עם מד גובה ורקע רלוונטי לסיפור של אותו עובד או עובדת.

"רצינו שמי שיראה את הויז'ואל, מייד ירגיש איך באנוש התפתחות היא תמיד על הפרק״

פייסבוק

להביא את האנשים וסיפורי הצמחיה שלהם לרשתות החברתיות.

פייסבוק

להביא את האנשים וסיפורי הצמיחה שלהם לרשתות החברתיות.

תקשורת פנים

שאלנו את עצמנו איך אפשר לקחת את הרעיון המארגן ולהפוך אותו לשפה מדוברת פנימה בתוך הארגון:

במשרדים, הזמנה לאירוע חברה, כוס קפה, היכרות עם עובד חדש..

עמוד הקריירה

חלון הראווה של ״איך זה לעבוד פה״. באתר עצמו תוכלו לפגוש את האנשים והסיפורים שלהם.

לינק לעמוד הקריירה

 

תודה למצנע טים!

מחקר: יסמין טאינו עינת

אסטרטגיה: רז מצנע וענבל מצנע

מותג וקריאטיב: רונה יעקובי ועידו בן-דור
דיגיטל: הגר מן סרוסי
מחקר: יסמין טיאנו עינת

אסטרטגיה: רז מצנע וענבל מצנע

מותג וקריאטיב: רונה יעקובי ועידו בן-דור
דיגיטל: הגר מן סרוסי

לא מובן מאליו לעשות פרויקט כזה בעמותה. למעשה זוהי העמותה הראשונה בישראל שלקחה את הזמן והשקיעה בפיתוח מותג המעסיק שלה.
אחרי שפגשנו את הצוות המוביל, הבנו למה זה היה אפשרי. 

עמותת אנוש היא מעוררת השראה בכל פועלה. יש לה חזון להיות מודל לחיקוי לעמותות בישראל והיא פועלת לממש אותו תוך עשיית שינוי אמיתי בחיי אנשים. באנוש לא מפסיקים לבחון את העשייה ולהשתפר ללא פשרות תוך קבלת הכרה משמעותית בארץ ובעולם. לא סתם הם זוכים לאמון העובדים, המתנדבים, נפגעי הנפש ובני משפחותיהם. תודה שבחרתם בנו לעזור לכם!

לא מובן מאליו לעשות פרויקט כזה בעמותה. למעשה זוהי העמותה הראשונה בישראל שלקחה את הזמן והשקיעה בפיתוח מותג המעסיק שלה.
אחרי שפגשנו את הצוות המוביל, הבנו למה זה היה אפשרי. 

עמותת אנוש היא מעוררת השראה בכל פועלה. יש לה חזון להיות מודל לחיקוי לעמותות בישראל והיא פועלת לממש אותו תוך עשיית שינוי אמיתי בחיי אנשים. באנוש לא מפסיקים לבחון את העשייה ולהשתפר ללא פשרות תוך קבלת הכרה משמעותית בארץ ובעולם. לא סתם הם זוכים לאמון העובדים, המתנדבים, נפגעי הנפש ובני משפחותיהם. תודה שבחרתם בנו לעזור לכם!

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן