fbpx

למי כדאי לעשות את הקורס למיתוג מעסיק?

רז מצנע

תוכן עניינים

יש לנו קורס דיגיטלי למיתוג מעסיק. זה קורס שכבר עברו אותו יותר מ-100 אנשים, ומתוכם 99% ימליצו גם לאחרים לעשות אותו. זה קורס סופר מקצועי וממוקד על מיתוג מעסיק. מצד אחד מאוד אסטרטגי, ומצד שני הכי פרקטי. זה גם וגם. הרבה שאלו אותי לפני שרכשו, ״למי הקורס מתאים?״. אם גם אתם שוקלים לקחת את הקורס ולא בטוחים, הנה התשובה לשאלה למי זה מתאים:

למי שרוצה להבין תהליך של מיתוג מעסיק מההתחלה ועד הסוף

הסדר של הקורס מדמה ניהול פרויקט למיתוג מעסיק: תכנון, מחקר, בניית הצעת הערך לעובד, בריף שיווקי, קיט קריאטיב, הוצאה לפועל של פרויקטים למיתוג מעסיק. כמובן עם המון דוגמאות. זה מתאים גם למי שכבר עושה דברים של מיתוג מעסיק, אבל רוצה פעם אחת ולתמיד לחבר את כל הנקודות. 

למי שרוצה לרתום עוד אנשים בחברה למיתוג מעסיק 

בקורס אני מסביר את כל המושגים, העקרונות, ודפוסי הפעולה של מיתוג מעסיק. זה יתן לכם שפה וכלים לשכנע ולרתום עוד מנהלים ומנהלות למאמצים. יותר מזה, זה יתן לכם שקפים שפשוט תוכלו לעבוד איתם. הקורס הוא סופר מקצועי ופרקטי, ויעזור לכן גם להיתפס כאנשי ונשות נשות מקצוע ולא ככאלו שבאות לבקש כסף לכל מיני דברים.

למי שחשוב לה להיות מסודרת ומתוכננת

אני גם כזה. מחפש לעשות סדר במציאות. בקורס אני נותן כלים, שיטות ופרקטיקות שעובדות לי באופן מאוד מובנה ומסודר. גם לכם זה יסדר את הראש.  מיתוג מעסיק הופך ממשהו אמורפי לסדר יום מקצועי ומנוהל. לא צריך לפחד ממיתוג מעסיק, זה לא מופע קוסמות. זו עבודה מקצועית שצריך להשקיע בה, ויש שיטה. ויש דרך. 

למי שעובדת על תוכנית העבודה ל-2023

בקורס אני סוקר את הפרויקטים השונים שיש במיתוג מעסיק. הסקירה מציגה ״תפריט״  של פרויקטים ומהלכים שאפשר לבחור לפי מה שמתאים לכם. זה יעשה לך סדר ויתווה לך תוכנית עבודה.

למי שרוצה להבין מיתוג מעסיק לעומק

כי זה לא עניין של סרטון ויראלי, או אם אתם מגניבים בסושיאל. מיתוג מעסיק הוא בחוויה היומימית של העובדים בארגון. בקורס אני מציג גם את מודל מעגל חיי העובד באופן שתוכלו להשפיע בכל נקודות מגע שתבחרו. ויותר מכך, אני מחבר את ההשפעה של כל הארון על מיתוג מעסיק, ואיך אתם יכולים להשפיע בעזרת אחרים. 

למי שרוצה לראות דוגמאות

אי אפשר רק לדבר על מיתוג מעסיק, צריך להראות איך זה נראה בפועל. זה בדיוק מה שאני מראה בקורס. עשרות דוגמאות של חברות מגדלים ותעשיות שונות. כמו תמיד אני שם דגש על חיבור האסטרטגיה לפרקטיקה כך שהכל ברור ומובן.

למי שרוצה קורס מקצועי שהוא גם מהנה

אני אוהב להדריך ואני אוהב מיתוג מעסיק. ביחד זה בכלל משהו מיוחד עבורי. כל מי שראה אותי מרגיש מיד את התשוקה. אני דואג לכך שכל שיעור יהיה מעניין ומעורר השראה ומחשבה. אני ניזון מהרצון שלכם ללמוד ולהתקדם, ואדביק אתכן ואתכם בהתלהבות שלי ממיתוג מעסיק.

לינק לעמוד הקורס>>

.
נהנת מהמאמר?
אשמח אם תשתפ/י אותו עם החברים :)​

אולי יעניין אותך גם...

רוצה שאעדכן אותך בפוסט הבא?
בניוזלטר אשלח לך עדכונים מקצועיים, מאמרים ופעילויות חדשות שלנו

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן