fbpx

על קורס מיתוג מעסיק הדיגיטלי שלנו

רז מצנע

תוכן עניינים

זו הגרסה הכי מעודכנת לקורס שהתחיל ב-2019 במתחמי לימוד מפונפנים, עבר ליום זום ב-2020, ונבנה מחדש ל-5 מפגשים בלייב איתי בקבוצה קטנה. בסקר שקיימתי בסוף כל מחזור, 99% ממי שהשתתפו המליצו גם לאחרים. אני מכין הכל על מנת שגם הפעם הנתון הזה לא ישתנה. הכי פרקטי, מקצועי ומעניין שיש. אני בטוח בזה. תנו לי לספר לכם למה:

מחובר, עדכני, חי

המשבר לא עצר את ההתקדמות במיתוג מעסיק. אנחנו מרגישים את זה בכל הפרויקטים שהובלנו בשנה האחרונה. בקורס אני מביא את כל מה שעובד לחברות עכשיו עם דוגמאות רלוונטיות. אני לא שומר אצלי כלום ומביא את כל ידע לקורס. 

מובנה, הדוק, מתוזמן

לימודים באונליין יכולים להיות מאתגרים. בקורס החדש פירקתי ובניתי מחדש את מודלות התוכן כך שכל הזמן נשמר קצב גבוה, עם התקדמות רציפה. ההבנייה מביאה לכך שזה לא שאתם ׳זוכרים׳ את השלבים,  אלא ׳מבינים׳ את התהליך. 

אסטרטגי, טקטי, פרקטי

אל תתנו למילה אסטרטגיה להפחיד אתכם, בקורס אני מפרק אותה כך שהיא נהיית חלק מהשפה ותוכנית העבודה. אני לא ״מרצה אקדמי״, אני בא מהשטח: בקורס תרגישו מהר מאוד את הטקטיקה הופכת לפרקטיקה עם עושר של דוגמאות, המחשות, טמפלייטים, עזרים. החיים עצמם. 

מחוייב ללמידה שלכם

קרה לכם שקניתם קורס אונליין ולא סיימתם. כאן יש מחויבות. שלי ושלכם. אני מתחייב שיהיה לכם קורס משמעותי שיעזור לכם לקפוץ קדימה בעשייה. לא רק בידע. אלא בפרקטיקה. 

מהנה, אנרגטי, השראתי

אני אוהב להדריך ואני אוהב מיתוג מעסיק. ביחד זה בכלל משהו מיוחד עבורי. כל מי שראה אותי מרגיש מיד את התשוקה. אני דואג לכך שכל מפגש יהיה מעניין ומעורר השראה ומחשבה. אני ניזון מהרצון שלכם ללמוד ולהתקדם, ואדביק אתכם בהתלהבות שלי ממיתוג מעסיק.

מיתוג מעסיק – להוביל בעצמכם

המוניטין שלכם כמקום עבודה חשוב מדי מכדי להיות לא מנוהל. צריך לראות ששואלים את השאלות הנכונות, ומתקדמים כל הזמן בלענות עליהן.  ״מה תגידו? למי? איך? איפה? וכיצד תעשו את זה לאורך זמן?״

אם אין לכם תשובות טובות לשאלות ״מה תגידו? למי? איך? איפה? וכיצד תעשו את זה לאורך זמן?״ ואתם רוצים לקפוץ למים אבל לא יודעים מאיפה להתחיל (או התחלתם אבל לא בטוחים שאתם בכיוון)  בניתי קורס שעונה בדיוק על השאלות האלו במיתוג מעסיק. קח אותי לעמוד הקורס>>>

נהנת מהמאמר?
אשמח אם תשתפ/י אותו עם החברים :)​

אולי יעניין אותך גם...

רוצה שאעדכן אותך בפוסט הבא?
בניוזלטר אשלח לך עדכונים מקצועיים, מאמרים ופעילויות חדשות שלנו

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן