fbpx

6 חברות שעושות מיתוג מעסיק באינסטגרם

רז מצנע

תוכן עניינים

איזה כיף לי! פוסט שנכתב במשותף עם אירה חרקובסקי דותן, מומחיות להקמת נכסים דיגיטליים ומיתוג באמצעות תוכן באינסטגרם. כתבנו אותו כחלק מהכנה לקורס ייעודי לאנשי גיוס שם אירה תרצה על מיתוג מעסיק באינסטגרם.

——–

הרבה מדברים על זה, מעט עושים את זה, ופחות מכך עושים את זה נכון.

אז בעוד שלפתוח פרופיל זה עניין של דקה, לנהל אותו ולהעלות תוכן רלוונטי, מעניין שמושך תשומת לב זה לא פשוט. אז הנה פרופילים של מותגים שעושים שימוש נהדר באינסטגרם בתחום של מיתוג מעסיק וגיוס עובדים. פוסט ויזואלי במיוחד.

Life at google

אחד הפרופילים המובילים בתחום מיתוג מעסיק עם כמעט 200 אלף עוקבים. הפרופיל כולו דוקומנטרי ואין בו שפה ויזואלית ספציפית. אבל היי זה גוגל, מותר להם 🙂

מה תמצאו בפרופיל?

  • הצצה לחיי גוגל במשרדים מסביב לעולם
  • קמפיינים יצירתיים לגיוס עובדים
  • זרקור על עובדים – שמביא הרבה עובדים אחרים לפרגן
  • סיפורים מאחורי הקלעים בשפה אינסטגרמית
  • פעילויות חברתיות תחת האשטגים ייעודים
דוגמא לזרקור על עובדים

דוגמא לפן החברתי ערכי – פוסט ליום האישה הבינלאומי

שימו לב לדיברסטי של הנשים – אנחנו מהמרים שזה לא במקרה….

הפרופיל של מיילצ׳ימפ

שירות הדיוורים המוביל בעולם מציג פרופיל עם שפה ונראות מגניבה, ומתרגם זאת בצורה יוצאת מן הכלל גם לאינסטגרם. זה אומנם לא פרופיל ייעודי למיתוג מעסיק, אבל יש שם תכנים רבים שמקדמים בדיוק את זה.

מה תמצאו שם?

  • סרטונים ותמונות הומוריסטיות שמראות את אופי המותג. עושה חשק לעבוד שם
  • בחלק הגדול מהתכנים מככב הקוף המפורסם מהלוגו ויוצר את הסיפור של המותג בצורה הומוריסטית
  • פוסטים עם זרקור על לקוחות, עובדים ומודעות לגיוס
 סרטון "תצוגת אופנה" של העובדים (אל תפספסו את הקוף מראה את הXXX שלו בסוף):

מודעת גיוס שמציגה את ההיפסטר שכולם רוצים להיות חברים שלו:

 

הפרופיל של סטארבקס

מותג הקפה (הגדול בעולם?) עם מעל 16 מיליון עוקבים!
מתחזקים פרופיל יצירתי, יפה מבחינה ויזואלית ועם אג׳נדה חברתית.  אז כמו שהבנתם לא תמיד צריך לפתוח פרופיל ייעודי למיתוג, ולכן חשוב לשמור על קשר טוב עם השיווק בחברה כדי שייתנו לכם סלוט שמציג את הזווית שלכם – איך זה לעבוד ב…

עובדות שלוקחות חלק בפעילויות חברתיות עם ערך מוסף

 

תרומה לקהילת העובדים של סטארבקס לטובת לימודים

פרגון לבריסטות שסיימו לימודים גבוהים בהצלחה

 

רשת מריוט העולמית

מציגה פרופיל עשיר בתוכן עם הצצה לחוויות מהעבודה ברשת שמציגה הזדמנויות ביותר מ-6500 נכסים מסביב לעולם.
מומלץ לא להיכנס רעבים.

שמים לב לפרטים הכי קטנים בכל מנה – ובכל תמונה

שימו לב שהחברה מסתמכת על כך שהעובדים יישלחו אליה את התמונות.
רק ככה אפשר להחזיק פרופיל עשיר בתוכן לאורך זמן

 

                                        פרסומת

הפרופיל של ארומה ישראל

בארומה ישראל בחרו לשים את העובדים בפרונט. זו גישה ייחודית וחדשנית בבחירת אסטרטגיית תוכן לפרופיל אינסטגרם של רשת גדולה וזה ראוי להערכה ולהשראה. הפרופיל מתמקד בלהעצים, בליצור הזדהות עם הרשת, בלתת מקום לסיפורים אישיים של ״האנשים מאחורי הקפה״ בפיד ובסטורי, וליצור פעילויות במיוחד בשבילם. ככה אנחנו נחשפים להווי בסניפים.

אסטרטגיית התוכן הזו בהחלט יוצרת תחושה שזה מקום טוב לעבוד בו, מקום בו מעצימים ודואגים לעובדים ומבינים שהם חשובים.

סיפור על התקדמות ברשת – ספיישל ליום האישה

מפרגנים לעובדים וככה מביאים עוד אנשים להיחשף לתוכן

גם לזוכה במקום השני באליפות הבריסטה –  יש מקום באינסטה 

 

הפרופיל של חברת החשמל

בחברת חשמל בחרו להראות את עולם החשמל כמו שהוא נתפס בעיניי צלמים וצלמי אינסטגרם מובילים  שנבחרו והוזמנו לצלם את התמונות במסגרת פעילות ייחודית שארגנו במיוחד בשבילם.

לרגל יום האישה עלה פרויקט פרגון לנשים שעובדות בחברת החשמל

 

וגם לא שוכחים את העובדים מאחורי –  מתוך ההאשטג #מצלמיםחשמל:

 

כמה דברים שכדאי לזכור

  1. לפני שפותחים פרופיל, צריך לבנות אסטרטגיית תוכן שתעזור לכם להבין איך תצליחו לייצר לפחות 2-3 פרסומים בשבוע
  2. אפשר להתחיל על "יבש" – עשו מצגת עם 10 סיפורים ותראו שזה מחזיק
  3. אי אפשר לעשות את זה לבד. היצמדו לאנשי השיווק שלכם. ויותר חשוב, תחפשו את העובדים שכבר נמצאים שם ורתמו אותם למהלך

עדכון

קיבלתי תגובות ממנהלים מארגונים על עוד חברות שנעזרות באינסטה לקדם את מותג המעסיק – אז הנה עוד לינקים ששוה לבדוק

איך לוקחים את זה לרמה הבאה? אתם מוזמנים לפגוש את אירה בקורס ייעודי לאנשי גיוס  (Recruitment Marketing) שם תשתף מהניסיון שלה איך חברות בונות אסטרטגיית תוכן ומספרות את הסיפור שלהן לאורך זמן

לעמוד הקורס וקבלת סילבוס

נהנת מהמאמר?
אשמח אם תשתפ/י אותו עם החברים :)​

אולי יעניין אותך גם...

רוצה שאעדכן אותך בפוסט הבא?
בניוזלטר אשלח לך עדכונים מקצועיים, מאמרים ופעילויות חדשות שלנו

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן