fbpx

18 דברים שאנשים ייקחו מכנס הגיוס

רז מצנע

תוכן עניינים

ב- 22.2 יתקיים כנס קהילת הגיוס. יש כאלו ששואלים את עצמם, וגם אותי: "האם שווה לי ללכת?" אני חושב שהתשובה על כך היא ממש פשוטה – האם גיוס הוא חלק מעולמכם?  אם התשובה היא כן, אז  ברור שאתם צריכים לבוא – זהו כנס הגיוס המקצועי, הגדול והמושקע  בישראל. נקודה. עדיין לא בטוחים? מהססים? אז אתם חייבים לקרוא את הפוסט הזה ורק אחר כך לקבל החלטה, אל תגידו אחר כך שלא ידעתם..

לכנס באים על מנת לצאת עם ערך. את כל הערך שתמצאו כאן למטה ברשימה – ניתן יהיה לקחת בהרצאות ובמפגשים בכנס.

1. איך לרתום את השיווק בחברה למאמצי הגיוס

היום כולם כבר יודעים – בגיוס עובדים חייבים לעשות המון שיווק. אבל איך אפשר לעשות קפיצת מדרגה בהוצאה לפועל? חייבים לשתף פעולה עם מחלקת השיווק, לה יש את הכלים והמשאבים להפוך את הגיוס שלכם לכזה שפוגע בול בקהל הנכון, בזמן הנכון במקום הנכון. בכנס רבות מן ההרצאות יעסקו בצד השיווקי של הגיוס – כמו גם איך לבנות שיתוף פעולה פורה עם מחלקת השיווק.

2. להבין את הסיפור שאתם צריכים לספר בגיוס

אז צריך להיות בפייסבוק, לעשות meetup, לייצר פנייה אישית לכל מועמד ולעשות אתר קריירה מעניין. אבל איזה תוכן שמים שם? אחד האתגרים הכי גדולים הוא איך להביא לידי ביטוי את הייחוד שלכם כמקום עבודה. הרי אם תראו כמו כולם, למה שישימו אליכם לב? בכנס הגיוס יהיו מספר הרצאות שעוסקות בעולם זה בדיוק – איך לקחת את מה שקיים בחברה (האנשים, הטכנולוגיה, התרבות..) ולהפוך את זה לסיפור ותוכן שמושך אנשים.

3. שקפים שעושים סדר

אחד הדברים שמייחדים את הכנס שלנו הוא רמת המרצים וההרצאות. תהליך בנייית הכנס שהתחיל לפני חצי שנה מאפשר לנו ולמרצים לעבוד ביחד על הרצאות ממוקדות שמשלבות מודלים ופרקטיקה. בכנס הגיוס לא תיתקלו בהרצאות ממומנות אשר באות למכור לכם מוצרים ושירותים – ההרצאות שנבחרו הן כאלו אשר מביאות עניין וערך אמיתי למשתתפים. במקרי בוחן רבים יוצג מידע שאי אפשר יהיה להשיג אותו אחר כך – הוא יופיע רק במצגות. אז תדאגו מראש לסוללה מלאה ולפנות מקום בזיכרון של הסמארטפון … (מחברות אנחנו כבר נדאג לתת לכם)

4. לייצר חווית מועמד טובה יותר

האתגר הגדול בלבנות חווית מועמד שמשפיעה על מועמדים, הוא לא רק התכנון שלה. רתימת כל המנהלים בחברה להתגייס למאמץ הוא המפתח, לא כי אומרים להם שככה צריך, אלא כי זה מוטמע כחלק מהשיטה ולהם יש חלק מרכזי בעניין. בכנס תוכלו לשמוע, לראות וללמוד ממקרה בוחן פורץ דרך בתחום שייתן לכם מודל ורעיונות שתוכלו ליישם אצלכם בחברה.

5. לבנות צוות סורסינג

תהליך בניית צוות סורסינג ואסטרטגיית סורסינג הוא תהליך מרתק שנוגע במגוון אדיר של תחומים ואתגרים. איך מתחילים? מהם תחומי האחריות של הסורסר? כיצד מאתרים ובונים צוות? היכן מתחיל ונגמר התפקיד של הסורסר מול הגיוס? מהם היעדים שקובעים לצוות? אחד התחומים החמים של עולם הגיוס שייקבל ייצוג נרחב בכנס.

6. המשבר שלא ידעתם איך לצאת ממנו

גם שיודעים את מי רוצים לגייס, ויוצאים לחיפוש עם כלי הסורסינג המתקדמים ביותר – יש פעמים שנוחלים כישלון חרוץ.  בכנס השנה נדבר על הסיבות אשר גורמות לכישלון בתהליך הסורסינג, כיצד ניתן לעקוף אותן ולהבטיח את הצלחת התהליך. זה לא אומר שמחר בבוקר תצליחו בכל מסע צייד, אבל תדעו מהר יותר לזהות למה זה קורה, לגייס אנרגיה, ולעשות את השינויים הנדרשים. בכל ההרצאות השנה שמנו דגש מיוחד להצגת הקשיים והאתגרים האותנטיים משולחן העבודה.

7. איך לגרום למנהלים לרצות לראיין עובדים

הרבה פעמים הגיוס נתפס על ידי מנהלים ומנהלות בחברה כתיק, כמשהו שחייבים לעשות. אבל אפשר גם אחרת – בכנס השנה יוצג מקרה בוחן של חברה בה מנהלים רוצים לקחת חלק פעיל בראיונות העבודה. הכלים הלא קונבנציונליים שהופעלו במקרה זה יוכלו גם לסייע לכם לרתום את הארגון למשימה.

8. המייל הזה ששולחים למי שהגיש לכם מועמדות

למועמד טוב יש הרבה אפשרויות, וכשהוא שולח קורות חיים למשרה, המענה שהוא מקבל יכול לעשות את כל ההבדל ברמת העניין שלו בתהליך, בעיקר אם אתם מצליחים לייצר בולטות אל מול המתחרים.  איזה תכנים לשבץ? איך כותבים את זה? מי האנשים בחברה שצריכים לגייס למשימה? איך גורמים לו לא לאבד עניין?  זאת ועוד – בכנס.

9. שיטות מתקדמות לפיתוי עובדים!

לא שמעתם? לא ידעתם? השנה בכנס הגיוס –  מופע סטנד אפ מקורי ובלעדי במיוחד לכנס קהילת הגיוס בו ייחשפו באופן אקסלוסיבי מתודולוגיות הגיוס החדשניות בעולם!

עם האחת והיחידה, האישה והתאגיד –  אבישג פישמן, "הגורו של המשאב האנושי"!

10. איך להוציא לפועל יום גיוס מרוכז?

איך אפשר לייצר יום מרוכז אליו מגיעים 100% מהמעומדים שזומנו, ולצאת בסוף עם שני גיוסים? אז נכון שבכל ארגון זה עובד אחרת, אבל מה שיוצג בכנס היא גישה ושיטה שמגדילה את הסיכויים של כל ארגון להשתפר ביכולתו לארגן ימי גיוס מוצלחים.

11. מה הרוטב הסודי לחבר מביא חבר?

מנוע הצמיחה הגדול ביותר שלכם בגיוס עובדים – אלו העובדים שמביאים חברים, וחברים של חברים, וחברים של חברים של חברים – לעבוד אצלכם. בכנס הגיוס נפגיש אתכם עם השגרירים הכי טובים שלכם ונחקור מה הופך אותם לכאלו.

12. כיצד לקלוט עובדים ולחבר אותם ביום הראשון עם כניסתם לחברה

מתי הגיוס נגמר? כמה זמן "אחריות" אתם נותנים ללקוחות שלכם? בכנס השנה יוצג מקרה בוחן שמתמקד ברגע אחד בזמן – היום הראשון בעבודה, ולמה תכנון, יצירתיות ורתימת מנהלים בחברה הם הבסיס להצלחה. איך ומה – בכנס.

snip_20170114224216

13. איך מנהלים קמפיין לגיוס עובדים בפייסבוק שבונה את המותג שלכם ומביא תוצאות

מפרסמים בפייסבוק אבל מרגישים שזה לא מקדם אתכם לשום מקום? בפייסבוק ישנה הזדמנות לכל חברה להגיע באופן ישיר לקהל היעד ולעניין אותו בתוכן ובמשרות באופן מפולח ואפקטיבי. בכנס ניתן הצצה פנימית איך מנהלים קמפיין לגיוס עובדים בפייסבוק שבונה את המותג שלכם ומביא תוצאות בטווח הקצר והארוך.

14. איך בונים תקשורת אפקטיבית עם דור ה-Z

בזמן שכל מיני כנסים יציגו לכם את "המאפיינים" ו"סגנון החיים" של ה"צעירים" – בכנס הגיוס נציג מה חברות עושות עכשיו על מנת למשוך ולפתח מערכות יחסים עם אנשים צעירים שכבר נכנסים לשוק העבודה. בתקופה בה גיוס הופך להיות דיאלוג עם קהל היעד – זאת ההרצאה שתעזור לכם להיות בעמדה שאתם יכולים לתכנן ולהוציא לפועל תקשורת אפקטיבית.

15. איך להתמודד עם התנגדויות בפניות ישירות בסורסינג

הרבה פעמים הבעיה היא לא למצוא את הבן אדם שמתאים, אלא למשוך את תשומת לבו ולעבור את המשוכות בדרך שיגרמו לו לחזור אליכם. התנגדויות של מועמדים הן שכיחות – בכנס נשתף בטכניקות שכנוע שעובדות מתוך ניסיון רב של עבודה בזירה.

16. לפגוש ספקים שאולי הם השותפים החדשים שלכם

בכנס יתרכזו במקום אחד ספקים מובילים שרוצים לפגוש אתכם ולהציע לכם פתרונות שמתאימים לכם. אלו חברות שחיות לצד הארגונים ומנסות לחשוב כיצד ניתן לייצר ללקוחות שלהם (אתם) ערך. מפגש בלתי אמצעי שכזה יכול לחסוך לכם זמן רב בעתיד בחיפוש אחרי הספק הנכון. וגם בטח הם יחלקו מתנות 🙂

17. איך בונים ארגון מגייס

טוב… זו התימה של הכנס. אפשר לומר שתקפנו את הנושא מכל הכיוונים.  הגיוס היום מחייב את הארגון לעבוד ביחד על מנת לייצר תוצאות לאורך זמן: את ההנהלה, המנהלים המגייסים, העובדים, מחלקת השיווק, ספקים, משאבי אנוש, וכמובן את המועמדים. בכנס גם נציג את מפת הדרכים לבניית ארגון מגייס – וגם נלך את הדרך.

18. אנרגיה לשינוי עם הפרויקט שלא הצלחתם להתחיל

את כל אחד בכנס זה יתפוס במקום אחר, אבל שיש כל כך הרבה מרצים שמביאים את מה שהם עושים עכשיו על מנת להתמודד עם האתגר בגיוס – לכם יהיה מה לקחת חזרה למשרד. השאלה היא האם תצליחו להוביל את השינוי? השנה בכנס גם תהיה סדנה שתעזור לכם להפיץ וליישם את הרעיונות החדשים ולא לשמור אותם לעצמכם בגלל החשש מהתגובות. עוד צעד בדרך.

את כל זה יהיה אפשר לקחת בכנס?

כן. ועוד הרבה יותר…

להורדת התכנייה של הכנס >>>

לפרטים נוספים ורישום >>>

-100 ש"ח הנחה לנרשמים עד ה-16.1.2017

נהנת מהמאמר?
אשמח אם תשתפ/י אותו עם החברים :)​

קבלו פוסטים כאלו למייל

אולי יעניין אותך גם...

רוצה שאעדכן אותך בפוסט הבא?
בניוזלטר אשלח לך עדכונים מקצועיים, מאמרים ופעילויות חדשות שלנו

כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק ישירות למייל שלך

דילוג לתוכן